lunes, 4 de septiembre de 2017


ASIGNACIÓN DE GRUPOS DE TEORÍA E PRÁCTICA NOS CURSOS 1º, 2º e 3º
GRAO EN PUBLICIDADE E RELACIÓNS PÚBLICAS
4 setembro 2017





  •             Os grupos créanse por orde alfabética seguindo como criterio o equilibrio no número de alumnos.
  •             No caso dos alumnos de 1º as listas aparecen detalladas cos nomes dos alumnos matriculados. No caso dos alumnos de 2º e 3º curso mantéñense os grupos do curso anterior, cos cambios e permutas que se realizaron no seu momento.
  •            Os alumnos que estean matriculados en materias de varios cursos deberán incluírse nos grupos que lle correspondan  do curso do que máis materias estean matriculadas no cuadrimestre correspondente. No caso das materias dos outros cursos, deberán contactar cos docentes para asistir aos grupos que lles sexa posible en función da súa dispoñibilidade horaria. Os alumnos de intercambio deberán asistir aos grupos que mellor lle conveñan en función da súa elección de materias, consultándoo cos docentes.
  •            Os alumnos que se matriculen con posterioridade á publicación destes listados deberán enviar un correo electrónico á coordinación (squintas@uvigo.es) no momento da súa incorporación. Asignaráselle un grupo e comunicaráselle por correo electrónico.
  •            As materias de 1º teñen dous grupos teóricos e catro grupos prácticos, coa excepción de Economía e Linguaxe publicitario (tanto en galego como en castelán).
  •            Os grupos de Teoría e Práctica das materias de 1º están recollidos nun anexo a este documento.
  •            Os grupos de Linguaxe publicitario estarán compostos do seguinte modo: 

Grupo teórico 1: os alumnos matriculados comprendidos entre Amalia Alfonsín Ambroa e Lucas Lojo Iglesias. 
Grupo teórico 2: os alumnos matriculados comprendidos entre Nerea López Allegue e María del Castillo Zamar Cobas.  




Os dejo aquí los grupos de 1º.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.